Veelgestelde vragen over bezorging
Heeft u een vraag over de bezorging van uw pakket? Bekijk dan de meest gestelde vragen hieronder. Komt u er nog niet uit? Aarzel dan niet en neem dan even contact op met onze klantenservice. Zij helpen u graag verder met uw vragen over de bezorging van uw bestelling, het ophalen in de winkel of mogelijke bezorgproblemen.
Bezorg- en ophaalopties
Rayvensupplies levert gratis bezorging aan bestellingen boven de 149 euro. Als u vandaag vóór 15.00 besteld, wordt u bestelling de volgende dag gratis thuisbezorgd.
PostNL draagt de zorg voor de levering van onze pakketten.
Ja, het is mogelijk om uw pakket op te halen in de winkel. U dient uw product gewoon online te bestellen, waarna u contact met ons opneemt dat de bestelling niet verzonden hoeft te worden maar dat deze opgehaald wordt.
Afhalen kan op de collse heide 26 in Nuenen.
Ja, het is daarnaast ook mogelijk om uw bestelling op te halen bij een aangegeven PostNL punt. U dient dit aan te geven wanneer u uw bestelling plaatst. U kunt de bestelling vervolgens de volgende dag ophalen bij het PostNL punt.
Bezorgproblemen
Is uw bestelling vertraagd? Onze excuses! Over het algemeen komen vertraagde pakketjes alsnog de volgende dag binnen. Heeft u 3 dagen na uw oorspronkelijke bezorgdag uw bestelling nog niet ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice, die zullen er alles aan doen om de bestelling alsnog bij u te krijgen.
De bezorger geeft dan uw pakketje af bij de buren. Als dat niet kan, dan brengt de bezorger uw bestelling naar een PostNL-afhaalpunt bij jou in de buurt. Weet je van tevoren al dat je er niet bent? Dan kun je via PostNL.nl vaak al vóór de eerste bezorgpoging een ander moment kiezen. Kan dit niet, kies er dan voor om de bestelling op te halen bij een PostNL punt.
Dit lossen we natuurlijk graag voor u op! Het makkelijkste is om een foto van het beschadigde product te sturen naar stef@rayvensupplies.nl. We kijken vervolgens samen met u naar een oplossing. Dit kan een vervangend product zijn of u ontvangt uw geld terug.
Ophalen in winkel
Ja, het is mogelijk om uw bestelling op te halen in onze winkel. Wat u dan het beste kunt doen is uw product(en) gewoon online bestellen en direct ophalen als het op voorraad is. Wanneer u niet in de gelegenheid bent om de bestelling dezelfde dag op te halen, laat het ons telefonisch weten dat u de volgende dag komt.
Bezorging als partner van Rayvensupplies
Wanneer u een bestelling plaatst als partner van Rayvensupplies, zal uw aangewezen accountmanager direct voor u uw bestelling in orde maken. Zo wordt uw bestelling zo snel mogelijk naar u toe geleverd, zodat u uw cliënten tijdig kunt behandelen. Wanneer er op tijd wordt besteld kan er nog dezelfde dag geleverd worden mits de voorraad dit toelaat.
Vanaf €149,00 leveren wij uw bestelling gratis.
Voor bestellingen onder bovenstaand bedragen rekenen wij:
- Nederland €6,49
- Belgie €6,49
- Duitsland €8,49
- Frankrijk €13,99
Ja, wanneer u uw bestelling heeft geplaatst ontvangt u een bericht van PostNL. Bij dit bericht wordt een track and track code van uw bestelling gevoegd, zodat u ten alle tijden kunt bekijken hoe het met uw bestelling staat. Deze code is echter pas actief wanneer PostNL de bestelling heeft ontvangen en verwerkt.