Veelgestelde vragen over betalingen

Krijgt u niet het gewenste resultaat gevonden? Bekijk dan de meest gestelde vragen hieronder. Komt u er nog niet uit? Aarzel dan niet en neem dan even met contact op met onze klantenservice. Deze helpen u graag verder met uw vragen over de verschillende betaalmogelijkheden, facturen, terugbetalingen of fouten bij betalingen.

Betaalmogelijkheden

Ja, bij het afrekenen komt u terecht in een beveiligde internetomgeving. Zo krijgen anderen niet de kans om mee te kijken of gegevens in te zien. Uw transactiegegevens worden versleuteld verstuurd via een SSL-verbinding die te herkennen is aan het groene slotje in de browser.

Er zijn veel verschillende manieren mogelijk voor het betalen van uw bestelling. Online kunt u betalen met;

IDeal, Paypal,Bancontact, SOFORT banking, KBC Payment button, Belfius Direct net en Giropay.

Facturen

Wanneer u uw factuur wilt wijzigen stuur ons een e-mail en vermeld hierbij uw ordernummer. Zet er vervolgens bij wat u wilt veranderen in de factuur, dan zorgen wij ervoor dat u binnen enkele werkdagen een aangepast factuur ontvangt.

U ontvangt de factuur wanneer u een aankoop doet op onze website. Deze ontvangt u direct in de mailbox. U kunt ook bij ‘Mijn Bestellingen’ kijken indien u een profiel heeft op onze website. Heeft u niets ontvangen, maar is uw pakketje al wel verzonden, neem dan contact met ons op om te kijken waar het fout is gegaan.

Op het moment dat u een bestelling plaats, en wij deze ontvangen hebben, krijgt u van ons direct de factuur doorgestuurd via de mail. Deze kunt u gemakkelijk downloaden in uw account bij ‘Mijn Bestellingen’.

Als uw factuur niet klopt of anders is dan uw bestelling dient u ons een e-mail te sturen. Hierbij is het belangrijk om het ordernummer en de gewenste aanpassingen erbij te vermelden. U krijgt dan binnen enkele werkdagen de goede factuur toegestuurd via de mail.

Betaling mislukt of geweigerd

Oepsie, dat zal niet de bedoeling geweest zijn. Wanneer u per ongeluk dezelfde bestelling tweemaal heeft gedaan, wordt er contact met u opgenomen om te kijken of dit de bedoeling is geweest. Heeft u maar één order geplaatst maar is het bedrag meerdere keren van uw rekening afgeschreven, neem dan even contact met ons op. Dan bekijken we samen wat er fout is gegaan.

Als u nog geen orderbevestiging heeft ontvangen controleer eerst of er geld is afgeschreven. Is er geen geld afgeschreven? Dan is de betaling niet gelukt. Je kan je bestelling dan opnieuw plaatsen. Is er wel geld afgeschreven, check dan ook je spam-mail, dit zou ook altijd kunnen. Kunt u de bevestiging nog niet vinden, maak dan een screenshot van uw bankafschrift en mail dit naar ons toe. Wij sturen u dan uw orderbevestiging toe.

Het kan gebeuren dat de betaalstatus van uw bestelling nog niet klopt. Dit kan een tijdje duren nadat u de bestelling heeft gedaan. Controleer vervolgens of er geld is afgeschreven. Wanneer dit wel het geval is, wacht even een paar uur. Is dit nog steeds niet goed, stuur ons dan een e-mail met het ordernummer dan zoeken we uw betaling op.

Terugbetalingen

Zodra we uw retourzending hebben ontvangen en verwerkt, betalen we u binnen 5 werkdagen terug. Wanneer u het product heeft geruild met een ander product, storten we het aankoopbedrag van het eerste product terug op uw rekening.

Op het moment dat u een product retour stuurt, wordt u ten alle tijden terugbetaald op uw rekening. We sturen u een mail als we dit doen, zodat u dit niet mist.

De status van uw terugbetaling kunt u helaas niet inzien. U terugbetaling wordt binnen 3 werkdagen verwerkt, zodat het binnen 5 dagen terug op uw rekening wordt gestort. Staat het bedrag na 5 werkdagen nog niet op je rekening? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Wanneer u uw terugbetaling indient, zal het geldbedrag binnen 5 dagen op uw rekening staan. Staat het bedrag binnen 5 werkdagen nog niet op je rekening? Neem dan contact met ons op. Wij doen er dan alles aan om uw geld zo snel mogelijk terug te storten.