Veelgestelde vragen over bestellen
Bestellen van producten
Bekijk het aanbod waar wij zelf in onze shop ook mee werken. De selectie die wij hebben gemaakt is gebaseerd op jaren aan ervaring op de werkvloer. Mocht u vragen hebben? Onze specialisten helpen u graag verder met uw vragen over het bestellen van producten!
Producten bestellen
Wilt u een van onze producten aanschaffen, dan dient u deze in de digitale winkelwagen te plaatsen. Dit kunt u door door op het plusje te klikken bij het product, waardoor deze automatisch wordt doorgezet naar de winkelwagen.
Dit kan natuurlijk iedereen overkomen! Wanneer u een orderbevestiging ontvangt voor uw bestelling, dient u hier zelf met een e-mail op te reageren. Hierbij is het belangrijk om te vermelden om welke order het gaat en waarom u deze wilt annuleren. Aan de hand van deze mail kunnen wij voor u uw bestelling annuleren.
Op het moment dat u uw bestelling heeft geplaatst, kunt u zelf het bezorgadres van de bestelling niet meer wijzigen. Wanneer u nog geen verzendbevestiging heeft ontvangen kunt u contact opnemen met onze klantenservice om het adres te wijzigen. Heeft u wel al een verzendbevestiging ontvangen, dient u uw adres te wijzigen via ‘bezorging wijzigen’ in de Track en Trace van PostNL. Let op, wanneer de bestelling al ver in het proces is, is het wijzigen van het bezorgadres niet meer mogelijk!
Voorraadstatus en prijzen
De status ‘Tijdelijk uitverkocht’ betekent dat we het product helaas even niet op voorraad hebben. U kunt ervoor kiezen een gelijkwaardig product aan te schaffen. Heeft u specifiek interesse in dit product, neem dan contact op met ons zodat we samen kunnen kijken wat de mogelijkheden zijn.
U kunt zien of het product wat u wilt op voorraad is door op de maten van het product te klikken. Wanneer u de mogelijkheid heeft om het product in de winkelwagen te plaatsen, is het product op voorraad. Producten die niet op voorraad zijn worden offline gezet, zodat u niet in de verwarring kunt komen.
Rayven Supplies biedt niet de laagste prijsgarantie aan, maar probeert het verschil te maken door het leveren van de beste service en kwaliteit.
Bedrijfsbezoek
Het hoofdkantoor en de webshop van Rayven Supplies is gevestigd in Nuenen.
Nee, we hebben geen aangepaste openingstijden. Wij zijn maandag tot en met vrijdag geopend van 08.30 tot 17.00. In deze tijd kunt u bij ons terecht voor vragen, advies van professionals of het retouren van producten.
Ja, dat is mogelijk.
Feedback indienen
Het spijt ons enorm dat we u niet tevreden hebben kunnen stellen zoals u had verwacht. Wij doen er dan ook graag alles aan om u alsnog tevreden te stellen. U kunt met ons contact opnemen via telefoon of per mail. U zult binnen drie werkdagen antwoord ontvangen. Daarnaast kunt u een klachtenformulier invullen, deze vindt u hier.
Op de pagina waar u het product heeft besteld is hiervoor de mogelijkheid. Alvast super bedankt 😀